2012. május 16.

iTunes riválist szeretne a Samsung

Az Apple és a Google után újabb nagy lép be a felhő alapú zeneszolgáltatások piacára: a Samsung.

Felvásárlással lép be a felhő alapú zeneszolgáltatók körébe a Samsung: a népszerű Spotify egyik riválisát, az Mspot-ot vásárolja fel a Koreai óriás. Egy dél-koreai újság szerint a Samsung 8,76 millió dollárért, azaz majdnem kétmilliárd forintért vásárolta fel a céget, amely még 2004-ben indult, az iparág egyik legelső szereplőjeként.

Az Mspot app különálló okostelefon appként is elérhető, amely segítségével videókat, zenét, illetve személyre szabott „rádióadókat” hallgathatnak neten keresztül a felhasználók. Azaz funkcionalitásában nagyon hasonlít a Spotify-ra.

A felvásárlás minden bizonnyal jelentősen megdobja a nemrég bejelentett „S Cloud” nevű szolgáltatás népszerűségét, funkcionalitását és használhatóságát, mivel az Mspot olyan nagy neveket vonultat fel, mint a Disney, a Paramount, a Lion’s Gate és a Sony. A cég szóvivői azt még nem árulták el, hogy mikor lesz a publikum számára elérhető az új, az iTunes babérjaira törő szolgáltatás.